Strikkia bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse av nettstedet, dersom du fortsetter samtykker du til bruken av disse.

Ja, jeg samtykker

Cookies nicht zustimmen

×

Nova Scotia strikkegenser og lue med fanamønsteret - Drops 180-22

SKU
0619793442418

Fra kun kr 360,00

Strikket lue og genser med nordisk Fana mønster i DROPS Karisma. Lue med pongpong. Genser med rundfelling, flerfarget mønster og A-fasong, strikket ovenfra og ned. Størrelse S - XXXL. Arbeidet er strikket i DROPS Karisma.
Last ned gratis oppskrift
Størrelse
Kitfarge
Drops Karisma - 72 Lys perlegrå mix
Reduksjon Vekst
Drops Karisma - 45 Lys oliven uni colour
Reduksjon Vekst
Drops Karisma - 50 Grønn mix
Reduksjon Vekst
Oppskrift

* Nødvendige felt

Totalpris
Reduksjon Vekst

kr 360,00

DROPS Design: Modell u-815
Garngruppe B

Til hele settet går det med ca:
450-450-500-500-550-600 g farge 72, lys perlegrå
150-150-200-200-200-200 g farge 45, lys oliven
150-150-150-150-200-200 g farge 50, sjøgrønn

LUE:
Størrelse: S/M – M/L
Passer hodemål: 54/56 – 56/58 cm
Materialer:
DROPS KARISMA fra Garnstudio (tilhører garngruppe B)
100 g i begge størrelser i farge 72, lys perlegrå
50 g i begge størrelser i følgende farger:
farge 45, lys oliven
farge 50, grønn

Arbeidet kan også strikkes med garn fra:
"Alternative garn (Garngruppe B)" – se linken under.

DROPS SETTPINNER OG RUNDPINNE (40 cm) NR 3,5 – eller de pinnene du må bruke for å få 22 masker og 30 pinner glattstrikk på 10 cm i bredden og 10 cm i høyden.

DROPS RUNDPINNE (40 cm) NR 3 – til vrangbord.

GENSER:
Størrelse: S - M - L - XL - XXL - XXXL
Materialer:
DROPS KARISMA fra Garnstudio (tilhører garngruppe B)
250-300-300-350-400-400 g farge 72 lys perlegrå
150-150-200-200-200-250 g farge 45, lys oliven
150-150-150-150-200-200 g farge 50, grønn

Arbeidet kan også strikkes med garn fra:
"Alternative garn (Garngruppe B)" – se linken under.

DROPS SETTPINNER OG RUNDPINNE (40 og 80 cm) NR 4,5 – eller de pinnene du må bruke for å få 20 masker og 26 pinner glattstrikk på 10 cm i bredden og 10 cm i høyden.

DROPS SETTPINNER OG RUNDPINNE (40, 60 eller 80 cm) NR 3,5 til vrangbord - eller de pinnene du må bruke for å få 22 masker og 30 pinner glattstrikk på 10 cm i bredden og 10 cm i høyden.

DROPS RUNDPINNE (80 cm) NR 4 til rillekant nederst på bolen - eller de pinnene du må bruke for å få 21 masker og 28 pinner glattstrikk på 10 cm i bredden og 10 cm i høyden.

Du kan erstatte DROPS Karisma fargene i oppskriften med andre fargekombinasjoner. Bli inspirert av bildene i oppskriften og sjekk i Kommentarer for å se hvilke fargenummer som er brukt i eksemplene.

Er du usikker på hvilken størrelse du skal velge? Da hjelper det kanskje å vite at modellen på bildet er ca 170 cm høy og bruker størrelse S eller M. Om du lager en genser, jakke, kjole eller lignende, kan du finne en målskisse av det ferdige plagget (i cm) nederst i oppskriften.
Mer informasjon
Age Restriction Nei
Merke Drops design
Skriv din egen produktanmeldelse
Du omtaler:Nova Scotia strikkegenser og lue med fanamønsteret - Drops 180-22

Produktet er lagt i handlekurven!

kr 640,00